Subject: [DKIM katki]Jõhvi valla sisend lairiba toetusmeetme aadresside korrastamisse
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", "Raigo Ilin" <[email-masked]>
Date: Fri, 9 May 2025 10:43:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post 
ja kalender.

Tere!

Saadame teile Jõhvi Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokumendi Jõhvi valla sisend lairiba toetusmeetme aadresside korrastamisse, 
mis on registreeritud 09.05.2025 numbriga 2-6.3/1420-2.

Heade soovidega
Anton Makarjev
projektijuht
[email-masked]

Jõhvi Vallavalitsus
Kooli 2, 41595 Jõhvi
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>